Alla inlägg den 6 februari 2014

Av johannastecken - 6 februari 2014 17:15

God Afton.

Nu när mitt liv har förändrats hastigt, så som livet faktiskt gör. Det kan ha drastiska förändringar. Inte nog med att årets värsta dag är imorgon, blir desutom ett år äldre. Hoppat av plugget Det största förändringen är helt overklig, att jag kommer få en ny arbetsplats. Jag mår illa av bara tanken. Att det är helt overkligt. Tusen frågor kommer upp i mitt huvud. Ett jobb som jag aldrig något liknanade har jobbat med förrut. Yrsel, illamående, oro och feber smyger sig på. Jag som bara vill att det ska bli det bästa, att jag ska prestera det bästa. Att bli accepterad. Jag orkar inte träffa på någon just nu, knappt min familj. Det blir en svacka igen. MEN jag har sådana fantastiska vänner runt om mig. Mina nerver kunde inte hejda mig. Detta är till er, för att ni stöttar mig vilka idiotiska beslut jag än tar. 
Filmern är till er. 

Tack !



Du är allt.




Kram. 


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards