Alla inlägg under januari 2011

Av johannastecken - 16 januari 2011 18:23

Hej!

Idag har jag varit o köpt en ny webbcam .. men som jag inte förstår mig på .. eller kan ladda upp till bloggen, vilket har gjort att mitt tålamod är usel idag. Ingen kan prata med mig.. ungefär. OM man bara kunde vara lite mer teknisk kunnig än vad man är!

Har spelat in en låt som jag tror att alla rock-älskare,,, skulle uppskatta. När den blir inlagd på bloggen återstår att se.

 

Av johannastecken - 15 januari 2011 19:40

Hej!

Idag har det varit en lördag, jag har ingeting att göra.

Jag satt o pratade med min bästa vän Ekelund :) Det var mycket efterlängtat!

Hon önskade se en låt med Hallelujah, det har hon fått nu. Enjoy som sagt ;)

Sedan blev det en favorit med Ulrik - vanlig dag. Som Ronja fick jag tillåtelse till att göra.. hoppas de syns lite vad som sägs.. den går som sagt snabbt!

Hoppas detta blir inte allt för pinsamt felen som görs ;)

  



 



 

Av johannastecken - 15 januari 2011 09:45

Hej!

Dock fått kommentarer privat.. som jag uppskattar självklart, att ni som inte riktigt hänger med vad som sägs ska få en möjlighet. Kanske inte allt :)

Med förra inlägget var det prat om vad vi gjorde i skolan och att jag fikade med min vän Ronja efter skolan. Men speciellt att säga Grattis till min vän Chrisse :)

Senare idag hade jag tänkt göra en "sång" vilken det blir har jag inte bestämt :)


Enjoy


 

Av johannastecken - 14 januari 2011 23:19

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards